Ko mamica prvič stisne svojega otroka k sebi, se začne nova zgodba – zgodba topline, varnosti in neprecenljive ljubezni. Ti neverjetni občutki so zbrani v vsak izdelek blagovne znamke Bubaba by FreeON, ki v letu 2025 praznuje že 14 let delovanja.
Na slikovitem posestvu Vuglec Breg na Hrvaškem je potekala ekskluzivna predstavitev najnovejše kolekcije Bubaba by FreeON 2025/26, kjer so influencer mamice in novinarke iz Slovenije in Hrvaške doživele čarobno zgodbo nežnosti in pristne topline.
Bubaba – zgodba, stkana z nitmi ljubezni
V petek, 10. 10. 2025, je Bubaba znova dokazala, da ni le blagovna znamka otroških tekstilnih izdelkov, temveč simbol nežnosti in topline, ki spremlja prve trenutke otrokovega življenja. Od leta 2011, ko so v domači proizvodnji v Začretju nastale prve ročno sešite posteljnine, se je Bubaba razvila v pravo pravljično kraljestvo skoraj 200 unikatnih izdelkov.
Vse od najmehkejših odejic, brisačk, tetra pleničk, spalnih vreč, najlepših posteljnin, ljubkih slinčkov, udobnih foteljev do gnezdec ter ostalih čudovitih izdelkov.
Vsak izdelek je bil na dogodku predstavljen v ambientu, ki je izražal domačnost, toplino in sodobno estetiko. Gostje dogodka so lahko izdelke otipali, občudovali in jih doživeli kot sestavni del vsakodnevnih obredov bližine in ljubezni.
Iskreno mnenje mamic – Bubaba kot del vsakdana
“Bubaba je znamka, ki si res zasluži podporo, ker točno veš, od kod prihaja, kako in s kakšnim namenom so izdelki narejeni. Ima tisti poseben, nežen dotik, ki je res prijazen do dojenčka,” je povedala Darja Gajšek, ena od udeleženk dogodka. “Mi imamo doma ogromno Bubaba izdelkov – od odejic, tetra plenic do posteljnine. Maj se ob njih počuti izjemno prijetno. Še posebej ima rad njihove odejice, zato lahko rečem, da je Bubaba postal del našega vsakdana.”
Dogodek, ki je navdihnil in povezal
Na dogodku se je zbralo približno 44 povabljenih gostov, med njimi predstavniki marketinških ekip iz Slovenije in Hrvaške, sodelavke iz proizvodnje Bubaba, influencerji ter novinarji. Idilično okolje Vuglec Brega, ki s svojo rustikalno dušo in modernim pridihom popolnoma odraža filozofijo Bubaba, je ponudilo popolno kuliso za predstavitev pravljične kolekcije 2025/26.
Izdelki Bubaba so bili elegantno prepleteni z retro ambientom in subtilno dopolnjeni s produkti FreeON, ki skupaj ustvarjajo celostno otroško zgodbo, od prvih sanj do najlepših družinskih trenutkov.
Zakaj je Bubaba prva izbira za starše?
Bubaba razume, da starši iščejo najmehkejše tkanine, udobne kroje ter funkcionalnost z estetiko. Izdelki Bubaba niso le pripomočki, temveč del vsakdanjih obredov, ki otrokom in staršem prinašajo občutek miru, varnosti in sreče.
Darja Gajšek je navdušena nad podobo nove kolekcije: “Ta jesenska posteljnina je naravnost čudovita. Res lušten vzorec, fantastična kombinacija topline in mehkobe, ki bo otroku zagotovo zelo pri srcu. Zelo so mi všeč tudi pisani fotelji, ki se lahko raztegnejo v majhno ležišče – tako praktično in prikupno! Posebej pa me je navdušila nova »medvedkasta« kolekcija, kot jo sama poimenujem – tkanina daje občutek, kot da ves čas objemaš medvedka. Celoten asortiman je čudovit: topli toni, prijetni materiali in res domač, nežen občutek.”
Ustvarjalni izziv: ročno delo, ki poveže
Za piko na i so organizatorji pripravili poseben ustvarjalni izziv – vsak gost je moral ročno zašiti rob okrasne blazinice Bubaba. Po nekaj požirkih izbranega vina z Vuglec Brega so se prav vsi prelevili v spretne šivilje.
“Zelo simpatično se mi je zdelo, da so nam pripravili tudi ustvarjalen izziv, kjer smo morali uporabiti svoje ročne spretnosti – vsak je sešil del blazinice. To je bilo res nekaj posebnega, saj ti takšna izkušnja da še več spoštovanja do tega, koliko ročnega dela in predanosti je vloženega v vsak Bubaba izdelek,” je še dodala Darja Gajšek.
Gostje so prejeli tudi bogata darila, ki jim omogočajo, da se o kakovosti izdelkov prepričajo sami.
Bubaba – sinonim za otroško toplino in varnost
V svetu, kjer je ponudbe veliko, pristne iskrenosti pa vse manj, Bubaba izstopa kot znamka z dušo. Zgodba, ki se je začela pred 14 leti s šivanko in nitjo, danes vključuje skoraj 200 izdelkov otroške opreme, a bistvo ostaja enako: ljubezen do otrok in želja po ustvarjanju toplih družinskih trenutkov.
Bubaba je dokazala, da so najlepše zgodbe tiste, ki jih ustvarimo skupaj. Izdelke najdete v Baby Centru – kjer bodo mamice še naprej našle svoj najmehkejši košček te prekrasne zgodbe, ročno sešitih izdelkov otroške opreme.