1.

Ali se lahko unovči več kod popusta hkrati?

Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače.

2.

Ali se akcije seštevajo?

Akcije se ne seštevajo.

3.

Imam kodo popusta – kje jo lahko vnesem?

Kodo popusta vnesete v košarici,  pod možnostjo PLAČILO. Pod vašim naročilom  imate polje, kjer piše ‘Če imate kodo kupona, jo lahko unovčite spodaj. Vpišite kodo popusta in kliknite ‘Unovči kupon’. Popust se bo nato sam obračunal, glede na vpisan kupon. Pazite na uporabo velikih in malih črk.

4.

Kaj storiti v primeru, da z izdelkom nisem zadovoljen/na?

Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v tridesetih dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago, ki ga vrača, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe.

5.

Na kateri kontakt se lahko obrnem v primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave?

V primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave se obrnite na elektronski naslov shop@freeon.si ali na telefonsko številko +386 (0)8 2008 660.

6.

Kdo mi dostavi paket?

Paket vam dostavi naš pogodbeni partner, dostavna služba GLS (General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o.)

7.

Ali se lahko naročilo plača po povzetju?

Naročilo lahko plačate tudi po povzetju dostavni službi GLS.

8.

Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?

Spletna stran freeon.si  za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer). Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

9.

Kaj storiti v primeru, da prejmem poškodovan artikel?

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

10.

Kakšen je strošek dostave?

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in je pavšalen za vsa naročila. Višina poštnine je 4,99 eur.  Za vsa naročila nad 99,90 eur je poštnina brezplačna.

11.

Kaj če me v času dostave ne bo doma?

V primeru dostave z GLS: Če vas v času dostave ni doma, vas bo poštni delavec na podano telefonsko številko obvestil o alternativnem prevzemnem mestu paketa.

12.

Ali lahko dostavo pošiljke naročim v službo?

Če ste izpolnili podatke za dostavo pošiljke na službeni naslov, bo poštni delavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju. Priporočamo ti, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovoriš.

13.

Provizija ob prevzemu

Ob izbiri plačila po povzetju plačate le toliko, kot je znašal znesek ob potrditvi naročila.

OPOZORILO!

S 1. 4. 2019 je PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov.

Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.

Strošek vročanja velja SAMO ob prevzemu na bencinskih servisih PETROL, pri direktnem prevzemu od GLS dostavljalca ali pri prevzemu v drugih paketnih trgovinah se strošek ne obračunava!

Če imate dodatno vprašanje nam lahko pišete na shop@freeon.si