Pogosta vprašanja

 

Na kateri kontakt se lahko obrnem v primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave?

V primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave se obrnite na elektronski naslov info@freeon.si, shop@freeon.si ali na telefonsko številko +386 (0)8 2008 659.

Kaj storiti v primeru, da prejmem poškodovan artikel?

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

OPOZORILO!

S 1. 4. 2019 je PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov. Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.

Strošek vročanja velja SAMO ob prevzemu na bencinskih servisih PETROL.

Če imate dodatno vprašanje nam lahko pišete na shop@freeon.si.

Scroll to Top