Splošni pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE PRODAJALNE www.freeon.si
Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne FreeON določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Apollo d.o.o., Puhova ulica 18, 2250 PTUJ (v nadaljevanju ponudnik / prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja spletne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varovanju osebnih podatkov in Mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Postopek nakupa
Spletna prodajalna posluje 24 ur na dan in vse dni v tednu. Uporaba spletne prodajalne je brezplačna. Kupec lahko izbere in naroči izdelke ter jih uvrsti v nakupovalno košarico. S končno potrditvijo naročila v zadnjem koraku je naročilo oddano. Po oddanem naročilu kupec na elektronski naslov prejme potrditveno sporočilo. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno pri ponudniku. Naročilo ni dokončno potrjeno, do statusa poslano in ga lahko prekličemo v času obdelave.
Cene in načini plačila v spletni prodajalni
Vse navedene cene izdelkov so v eur in vključujejo davek na dodano vrednost (22% DDV). Pridržujemo si pravico do spremembe cen v spletni prodajalni brez predhodne najave. Ob naročilu veljajo cene, ki so objavljene v spletni prodajalni se zapišejo v končni potrditvi naročila. Če ni drugače navedeno, cene veljajo za en kos.
Načini plačila
Spletna prodajalna omogoča naslednje načine plačila:
1. Plačilo po povzetju
Ob izbiri plačila po povzetju kupec plača kupnino dostavni službi ob dostavi naročenega blaga. Plačilo dostavni službi ob prevzemu je možno z gotovino ali plačilno kartico, odvisno od možnosti, ki jo ponuja dostavna služba. O času dostave boste obveščeni v SMS sporočilu, ki ga posreduje dostavna služba. Z dostavno službo se lahko dogovorite o dostavi na drugi lokaciji.
Spletna prodajalna bo vsa naročila z izbiro plačila po povzetju obravnavala kot končno in nepreklicno naročilo. V kolikor kupec naročenega blaga ob dogovorjenem datumu ne bo prevzel, stroške ponovne dostave krije naročnik.
2. Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico
V spletni prodajalni je nakup mogoče poravnati tudi s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami.
Kreditne kartice: MasterCard, Visa in Karanta.
Plačilne kartice: Maestro.
Pri plačilu s kartico:
- ponudnik smatra, da je plačnik ista oseba, ki je lastnik plačilne oziroma kreditne kartice,
- po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.
3. Plačilo preko sistem Paypal
Paypal predstavlja enostaven, predvsem pa varen način plačevanja naročil preko spleta.
4. LeanPay
Možnost plačila na obroke preko leanpay. Več si lahko preberete tukaj.
Akcije in kuponi ugodnosti v spletni prodajalni
Popusti veljajo na izbrane izdelke z redno ceno iz zaloge, so jasno označeni, z višino popusta ter obdobjem trajanja in se obračunajo na blagajni. Popusti se ne seštevajo. Popust se izpiše tudi na naročilu. Akcije s kuponi so občasne in trajajo omejen čas. Kuponi s popustom se med seboj ne seštevajo. Pri vsakem nakupu je mogoče izkoristiti en kupon.
Slike izdelkov
Slike izdelkov so simbolične. Dejansko prejeti izdelek se lahko minimalno razlikuje od slike izdelka na spletu.
Teksti ob izdelkih
Teksti ob izdelkih so informativne narave. Za podrobnejše opise in informacije nas kontaktirajte na info@freeon.si.
Odveza odgovornosti in odstop od prodajne pogodbe
Apollo d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni v spletni prodajalni. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cene spremenijo tako hitro, da Apollo d.o.o. v spletni prodajalni ne uspe popraviti podatkov ali pa se kljub ažurnosti nehote lahko zgodi, da je kateri izmed podatkov (cena, karakteristike, zaloga, …) napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prav tako si v takih primerih ponudnik pridržuje pravico do odstopa prodajne pogodbe.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Garancija preneha veljati pri:
- neupoštevanju navodil za uporabo,
- popravilu, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
- malomarnem ravnanju z izdelkom,
- poškodbah, ki so nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.
Dostava
Apollo d.o.o. blago naročeno v spletni prodajalni dostavi preko pogodbenega partnerja GLS. Dostavo opravi pogodbeni izvajalec na navedeni naslov na območju Slovenije. Rok dostave je 1-2 dni, v kolikor je izdelek na zalogi.
Za dostavo poskrbi dostavna služba, ki bo kupca o času dostave tudi ustrezno obvestila. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu. Kupec se lahko z dostavno službo dogovori z uporabnikom o času in kraju dostave paketa. Dostavna služba GLS omogoča, da se o dostavi dogovorite neposredno z dostavljalcem in tako izbere kraj in čas, ki mu najbolj ustreza.
Prosimo, da ob dostavi pošiljke s strani dostavne službe nemudoma preverite stanje in ustreznost pošiljke ter morebitne poškodbe naročenega blaga.
V kolikor pri prevzemu pošiljke opazite zunanje vidne poškodbe embalaže, nemudoma preverite ali je poškodovano tudi naročeno blago. V primeru poškodb pošiljko nemudoma reklamirajte uslužbencu dostavne službe, saj odgovornost za morebitne poškodbe pošiljke med transportom, ureja in prevzema dostavna služba. V kolikor opazite poškodbo embalažnega paketa in blaga kasneje pa nas kontaktirajte na shop@freeon.si. Reklamacija poškodovanega blaga zaradi transporta je mogoča v 14 dneh od datuma prevzema. Po tem obdobju se smatra, da je vaš paket in blago prispelo na naslov za dostavo, nepoškodovano.
Strošek dostave:
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in je pavšalen za vsa naročila. Višina poštnine je 3,99 €. Za vsa naročila nad 69,90 € je poštnina brezplačna. Brezplačna poštnina nad 69,90 € velja samo za dostavo po Sloveniji. V času posebnih akcij se lahko znesek obračunane poštnine spremeni.
Za pošiljke poslane v tujino se poštnina obračuna po ceniku dostavne službe. V primeru vračila pošiljke iz tujine v Slovenijo strošek poštnine plača pošiljatelj.
OBVESTILO!
S 1. 4. 2019 je PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov.
Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.
Strošek vročanja velja samo ob prevzemu na bencinskih servisih PETROL, pri direktnem prevzemu od GLS dostavljavca ali pri prevzemu v drugih paketnih trgovinah se strošek ne obračunava!
VRAČILO BLAGA
- Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga
Kupec naročenega blaga v spletni prodajalni ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov: shop@freeon.si, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. Blago vrnete na naslov na lastne stroške.
Naslov za vračilo izdelkov ob nakupu v spletni prodajalni FreeON.si.
Apollo d.o.o – za SPLET
Puhova ulica 18
2250 Ptuj
V namen odstopa od pogodbe naj kupec uporabi priložen OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKOV DO ODSTOPA OD POGODBE SKLENJENE NA DALJAVO, ga natisne, izpolni in posreduje na naš e-naslov, shop@freeon.si. Ne glede na obliko odpovedi mora kupec podjetju Apollo d.o.o. predložiti kopijo računa in izpolnjen obrazec o odstopu od pogodbe..
Prejeto blago je potrebno vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži. Izdelek mora biti v stanju, primernemu za nadaljnjo prodajo. V kolikor je izdelek v tem roku bil sestavljen in že v funkciji oz. uporabi, vračilo izdelka ni mogoče.
Podjetje Apollo d.o.o. vrednost plačila za vrnjen izdelek vrne na njegov TRR. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema izdelka v nespremenjenem stanju in originalni embalaži. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokazila, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Stroške vračila paketa nosi potrošnik (kupec).
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov – povezava: http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513 (neuradno prečiščeno besedilo).
- Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Apollo d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Apollo d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
- Reklamacije in informacije
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah je na voljo elektronski naslov shop@freeon.si ali telefonska številka 041 697 759.
Ob urejanju reklamacije izdelka, prosimo, da se izpolnijo vsi potrebni podatki v reklamacijskem obrazcu.
Stroški pošiljanja blaga kot reklamacija ali vračilo so v breme kupca.
Podjetje Apollo d.o.o. se obvezuje, da bo vse spore reševalo sporazumno. V kolikor spora ni možno rešiti sporazumno, je za reševanje spora pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.
STVARNA NAPAKA
Opredelitev stvarne napake
Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Uveljavitev stvarne napake
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
Obrazec za uveljavitev stvarne napake za izdelka, naročen izključno preko spleta, se nahaja tukaj Obrazec za uveljavitev pravice potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku
Shranjevanje pogodbe (naročila)
Vsa opravljena naročila se arhivirajo na naslovu Apollo d.o.o., Puhova ulica 18, 2250 Ptuj, DŠ SI95965645. Naročila in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja.
Varovanje OSEBNIH podatkov
S spletno prodajalno FreeON.si (v nadaljevanju tudi »spletna prodajalna«) upravlja podjetje Apollo d.o.o, Puhova ulica 18, 2250 Ptuj, DŠ SI95965645, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik oz. podjetje oz. upravljavec osebnih podatkov)
Upravljavec zagotavlja, da bodo osebni podatki kupca predmet obdelave zgolj za namene, s katerimi kupec izrecno soglaša. Privolitev v posredovanje osebnih podatkov je prostovoljna, soglasje pa lahko na isti način, kot je bilo podano, tudi kadarkoli prekliče. V primeru, da osebnih podatkov kupec ne posreduje ali oz. v kolikor soglasje prekliče, upravljavec osebnih podatkov ne more izpolniti namena, za katerega se podatki zbirajo. Ta izjava o zasebnosti velja za spletno prodajalno www.freeon.si.
Privolitev
Z uporabo spletne prodajalne uporabnik soglaša z načini uporabe podatkov, ki so opisani v izjavi o zbiranju osebnih podatkov.
Zbiranje osebnih podatkov
Z nakupovanjem v spletni prodajalni uporabnik dovoljuje, da Apollo d.o.o (ponudnik) . kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke s strani uporabnika in podatke o vsebini nakupov zbira in obdeluje po Splošni uredbi EU o varstvu podatkov (v nadaljevanju »GDPR«).
Ponudnik se zavezuje, da bo vaše osebne podatke in ostale podatke, zbrane ob oddaji naročila, varoval v skladu z GDRP, ščitil pred razkritjem in posredovanjem tretjim osebam (razen zunanjim pogodbenim izvajalcem, ki podatke obdelujejo izključno v imenu in po navodilih podjetja Apollo d.o.o.), ter jih bo uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij ter ostalo potrebno komunikacijo.
Ponudnik se zavezuje tudi k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Spletna prodajalna lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne prodajalne in optimizacijo.
Vrste uporabnikov
Registriran uporabnik:
Registriran uporabnik spletne prodajalne pridobi pravico do nakupa v spletni prodajalni.
Registriran uporabnik se v spletno prodajalno prijavi v postopku nakupa. Novi uporabnik se v spletno prodajalno registrira v postopku nakupa.
Za registracijo v spletni prodajalni Apollo d.o.o. je potrebno navesti naslednje točne in resnične osebne podatke (ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj bivanja, e-naslov, številka mobilnega telefona, državo bivanja). Podjetje Apollo ne odgovarja za točnost, ažurnost, popolnost in pravilnost osebnih podatkov svojih članov, se pa zavezuje, da bo z njimi ravnala skrbno in v skladu z veljavno zapisano zakonodajo.
Neregistriran uporabnik (Hitri nakup brez registracije):
Neregistriran uporabnik spletne prodajalne ima pravico do nakupa v spletni prodajalni.
Neregistriran uporabnik v košarici navede svoje podatke, za potrebe izvedbe nakupa.
Za potrebe izvedbe nakupa je potrebno navesti naslednje točne in resnične podatke: ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj bivanja, e-naslov, številka mobilnega telefona in državo bivanja. Podjetje Apollo d.o.o. ne odgovarja za točnost, ažurnost, popolnost in pravilnost osebnih podatkov svojih članov, se pa zavezuje, da bo z njimi ravnala skrbno in v skladu z veljavno zapisano zakonodajo.
Ponudnik za potrebe opravljanja svojih storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:
Registracija stranke (fizična oseba):
- ime in priimek,
- naslov
- poštna številka
- kraj bivanja
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime),
- geslo
- kontaktna telefonska številka,
- način obveščanja
- status »fizična oseba« (podjetje NE)
- čas in datum registracije,
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vpiše v vnosna polja.
Registracija stranke (pravna oseba):
- naziv podjetja
- naslov podjetja
- poštna številka
- kraj
- kontaktna oseba
- telefonska številka kontaktne osebe
- davčna številka podjetja in podatek o davčni zavezanosti
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime),
- geslo
- status »pravna oseba« (podjetje DA)
- čas in datum registracije,
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vpiše v vnosna polja.
Ob opravljenem nakupu se beležijo še:
- naslov za dostavo in država dostave
- sprememba podatkov,
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni prodajalni,
- IP naslov, iz katerega uporabnik dostopa do spletnega mesta (v primeru plačila s kreditno kartico ali plačilno kartico),
- arhiv komunikacije,
- podatke o vsebini naročila,
- način plačila,
- način prevzema,
- datum naročila.
Uporaba osebnih podatkov
Ponudnik zbira podatke z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne prodajalne ter nudenje zahtevanih storitev.
Osebne podatke Apollo d.o.o. potrebuje za nemoteno izvedbo nakupa v spletni prodajalni, kar vključuje individualno komunikacijo s stranko preko e-naslova in/ali podane telefonske številke (SMS/MMS/Viber sporočil, telefonskih klicev in drugo), za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, dostave naročila) ter občasnih promocijskih sporočil s ponudbo izdelkov v spletni prodajalni www.freeon.si. Prejeto sporočilo je brezplačno, uporabnik pa se lahko od prejemanja kadarkoli tudi odjavi.
Podatke strank hranimo na strežniku 2 leti od zadnjega opravljenega nakupa. Podatke, ki jih je stranka navedla ob naročilu, nato anonimiziramo. Trajno hranimo IP naslov naročila, ki je bilo poravnano s kreditno ali plačilno kartico.
Shranjevanje pogodbe (naročila): Vsa opravljena naročila se arhivirajo na naslovu Apollo d.o.o., Slomškova ul. 3, 2250 Ptuj. Naročila in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov: info@freeon.si
V primeru “vdora” v bazo oz. v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za posledice. Vsekakor pa bo podjetje Apollo d.o.o. izvedlo vse potrebne in zakonsko predpisane ukrepe.
Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik spletne prodajalne dal svoje soglasje in za opravljanje storitev, ki jih podjetje ponuja. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema oz. elektronske naprave.
Uporabnik z osebno privolitvijo hkrati soglaša in pooblašča ponudnika kot upravljavca osebnih podatkov, da za zgoraj navedene namene posreduje zbrane osebne podatke pogodbenim partnerjem, s katerimi ima sklenjene pogodbe o obdelavi osebnih podatkov in ki podatke obdelujejo v imenu ponudnika in za njegov račun. Podatki kupcev spletne prodajalne se posredujejo tretjim osebam le v primeru, da so potrebni za izvedbo postopka naročila in obdelave plačil. Dostavni službi bo ponudnik zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (ime in priimek uporabnika, naslov za dostavo, telefonsko številko in e-naslov). V kolikor kupec izbere način “Plačilo s kartico”, sodeluje ponudnik z Bankart d.o.o. glede poteka plačila. Podatke uporabljajo tretje osebe izključno za izpolnjevanje svojih obveznosti v skladu z izvrševanjem postopka naročila in plačila.
Ponudnik se obvezuje, da podatkov ne bo posredoval tretjim osebam (ki ne sodelujejo v postopku izvedbe naročila in obdelave plačila), razen, kolikor je to dolžan v skladu z veljavno zakonodajo, če bi to od njega zahtevale državne oblasti, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov ponudnika.
Izbris osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju ter zbiranju in obdelavi vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z določili veljavne zakonodaje na področju varovanja osebnih podatkov.
Ponudnik bo osebne podatke uporabnikov hranil samo toliko časa, kot je nujno potrebno glede na veljavno zakonodajo.
Pravna podlaga
Podlaga za obvestilo o piškotkih je spremenjen Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; na kratko ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013 in je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki, ki jih uporabljamo na spletni strani
Ime piškotka | Tip | Prvo ali tretje razredi | Seja ali dolgoročni | Namen |
---|---|---|---|---|
_fbp | Ogleševanje | Tretje razredni | Dolgoročni | beleženje facebook pixel |
moove_gdpr_popup | Osnovni | Tretje razredni | Dolgoročni | zapomni si potrditev piškotkov |
session_id | Ogleševanje | Tretje razredni | Dolgoročni | id seje |
__utma, __utmb, __utmc, __utmt, __utmz, _ga, _gat, _gid | Statistika | Tretje razredni | Seja | Beleženje obiska strani |
woocommerce_*, wp_woocommerce_*, wc_cart_hash_*, wc_fragments_* | Osnovni | Prvo razredni | Seja | Beleženje spletne trgovine za postopek nakupa |
__gads, DSID, IDE, test_cookie, _ga, _gid, _gat | Ogleševanje | Tretje razredni | Dolgoročni | Google oglaševanje |
act, wd, xs, datr, sb, presence, c_user, fr, pl, reg_ext_ref, reg_fb_gate, reg_fb_ref | Ogleševanje | Tretje razredni | Seja | Namen oglaševanj na facebook-u |
APISID, CONSENT, GPS, HSID, LOGIN_INFO, PREF, SAPISID, SID, SSID, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC | Funkcionalnost | Tretje razredni | Dolgoročni | Prikazovanje Youtube vsebin |
wordpress_logged_in | Osnovni | Prvo razredni | Seja | Beleži ali je uporabnik prijavljen na strani |
wordpress_sec | Osnovni | Prvo razredni | Namenjen administratorju strani | Seja |
NASTAVITVE PIŠKOTKOV LAHKO SPREMENITE TUKAJ!
Končne določbe
- Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani https://www.freeon.si
- Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike ponudnika ali veljavne zakonodaje.
Podatki podjetja
Apollo d.o.o., Puhova ulica 18, 2250 PTUJ
DŠ: SI95965645
Tel:: 041 697 759
Elektronski naslov: info@freeon.si
PODALJŠANA GARANCIJA
Podaljšana garancija za FreeON otroške vozičke, kupljene v spletni trgovini FreeON
Ob normalni uporabi in vzdrževanju izdelka vam jamčimo brezhibno delovanje in 24- mesečni garancijski rok za vse napake v materialu in pri izdelavi. Iz tega jamstva so izključene poškodbe, ki so posledica padca, trčenja, udarcev ali nepravilne sestave ter nepravilnega vzdrževanja. Garancija tudi ne velja, če so v izdelek posegale nepooblaščene osebe.
Vsa popravila bomo opravili v roku 45 dni od prejema izdelka v popravilo. V primeru, da Vaš izdelek v tem roku ni popravljen imate pravico zahtevati nov izdelek.
Za naše izdelke dajemo jamstvo za preskrbo z rezervnimi deli v obdboju 3 let, po preteku garancijske dobe. Rezervne dele prodajajo pooblaščeni servisi ter uvoznik. Garancija velja na območju Republike Slovenije.